[linux] Afziend van mogelijke versnelling voor mijn systeem met SDD-kaart

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Do mei 7 19:31:04 CEST 2020

Dank voor de vele suggesties die ik heb gekregen na mijn eerdere
vraag, een "verbetering te zoeken voor een traag systeem".
De suggesties lezend heb ik me gerealiseerd dat mijn notebook
helemaal niet zo traag is.  Sinds ik mijn posting heb geplaatst
heb ik geen problemen gehad met mijn laptop, en zodoende nog
geen gebruik kunnen maken van de commando's die ik van Der heb
gekregen in zijn ImprovingyourPerformance-wiki.  De soep heeft
tijd gehad af te koelen, en is niet meer zo warm als opgediend.
Het is mij ook duidelijk gemaakt dat de hoge cijfers voor lees-/
schrijf-snelheid die Informatique voorschotelt theoretisch haal-
bare maxima zijn die ik waarschijnlijk niet zal kunnen bereiken.
Wanneer mijn notebook toch weer een keer trager wordt dan ik wens
kan ik met de commando's van de wiki kijken wat de reden daarvoor
zou kunnen zijn, en dat zo mogelijk in de toekomst voorkomen
Voor het moment ben ik helemaal geholpen. nogmaals Dank!
Julien
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl