[linux] Instructie instellen mailinglijst

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo mei 17 08:19:10 CEST 2020

Hallo Mailinglist,
Hallo Andre ML,
Hallo linux-owner op lists.nllgg.nl,

Een "tussenstand". (Normaal wordt tussenstand gebruikt
bij sportwedstrijden.) "tussen" omdat ik niet kan weten
of je de eerdere berichten in deze thread gelezen hebt.
(thread is https://nl.wikipedia.org/wiki/Thread_(nieuwsgroep_en_e-mail) )

Zie ook https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2020-May/
en https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2020-May/018346.html

On Sat, May 16, 2020 at 09:04:33PM +0200, André wrote:
> [...]

Daar lees ik:  Ik krijg _geen_ e-mail van de mailinglist server.

En ik denk: Dat is vervelend, dat moet je niet hebben.
  Daar moet wat gebeuren.

En denk ook:  Slim om het mailinglist archief te controleren.

Dat anders geformuleerd:

  Hoeveel examplaren heb jullie gekregen
  van die en deze e-mail?

Uitslag van de tussenstand: Nog geen duidelijk reactie ontvangen.

Eindstand wordt dinsdagavond gemeld.

> Hallo Geert,

Hallo Allemaal       :-)

> Misschien door gewoon het antwoord op deze mail
> naar lists op nllgg.nl te sturen.

Het is linux op lists.nllgg.nl ...

> Maar hoe reageer je op een bericht dat naar aan ander geschreven is
> en je wilt daarop reageren?

Die vraag is gezien, ook de

Original Poster krijgt mijn inziens nog geen e-mail van mailinglist
server. Daar probeer ik nu eerst duidelijkheid over te krijgen.
Ook mailinglist beheerder linux-owner op lists.nllgg.nl probeer
ik actief te betrekken.

Groeten
Geert Stappers
--