[linux] Inhoud Thunderbird naar andere distro

m.a. perry maperry op zeelandnet.nl
Do mei 21 14:07:13 CEST 2020

 > Is dat een kwestie van de profielmap kopiëren en plakken, of moet dat
anders?
Dat kan, natuurlijk. Zo draagt men alles inclusief 'settings' over.

Mijn inziens zijn the meest critisch mappen/bestanden de E-mail en de
adresboek
~/.thunderbird/###profile### /Mail
~/.thunderbird/###profile### /abook.mab
My two-cents input.