[linux] Inhoud Thunderbird naar andere distro

Do mei 21 16:03:44 CEST 2020

Aldus schreef harry.harmsen op gmail.com op Thu, May 21, 2020 at 01:05:02PM +0200:

> Toelichting: op mijn oude notepad draait momenteel Xubuntu (18.04). Maar
> niet alles werkt meer goed en ik ben intussen zover om het OS opnieuw te
> installeren. Maar omdat Xubuntu eigenlijk te 'zwaar' is voor mijn notepad,
> wil een lichter OS installeren, ik denk nu aan Sparkling Linux. Al mijn
> mails wil ik graag meenemen, vandaar mijn vraag.
>
> Alvast bedankt voor reacties,
> Harry Harmsen

Toelichting: Wat het meest opvalt aan de vraag is dat "niet alles meer goed
werkt" wat suggereert dat het eerst wel goed werkte. De vraag is dus wat
er niet goed meer werkt. Als het apparaat echt langzamer is dan vroeger
dan moeten we ons afvragen of een andere Linux het op gaat lossen of dat
het gewoon tijd is voor een nieuwe laptop?

Met vriendelijke groet,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.