[linux] Inhoud Thunderbird naar andere distro

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Do mei 21 17:41:52 CEST 2020

Op do 21 mei 2020 om 16:45 schreef Daniel C. von Asmuth <
asmuth op bakunin.xs4all.nl>:

> [...]
> processoren
> niet ondersteunt).

> Die mailwisseling hebben wij niet gevolgd en ik weet ook niet wie de mensen
> achter "It's FOSS" zijn noch om welke problemen het precies gaat. Xubuntu
> 18.04
> is net twee jaar oud en het is een 'long term support' release, dus daarmee
> zou u goed moeten zitten (voor zover u geen hekel aan Canonical hebt). De
> vraag
> is dus waarom u uw OS opnieuw wilt installeren. Performance problemen zijn

Als reactie op het melden van problemen met sudo apt install -f (inc.
terminaloutput) kreeg ik:
"The errors you are experiencing seem to indicate very serious file and/or
file system corruption."
Het gaat om "architecture problems" en daarom de aanbeveling "to re-install
the entire operating system, from scratch."