[linux] [Opgelost] Ubuntu 20.04 geen muiskliks op inlogscherm

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Za mei 30 12:32:29 CEST 2020

Op 30-05-2020 om 12:24 schreef Eric de Hont:

> Nu valt me op dat ik op mijn inlogscherm nergens op kan klikken. Als
> ik met de pointer over "Niet in de lijst" beweeg, licht het wel op,
> maar erop klikken heeft geen effect. Ook klikken op de gebruiker,
> toegankelijkheidsopties, netwerk en dergelijke heeft geen effect.

Direct na het indrukken van de verzendtoets sloeg het vriendelijke
broertje van Murphy toe. De oplossing is hier te vinden:

How to Enable Tap Clicking in Ubuntu 20.04 Login Screen
<https://tipsonubuntu.com/2020/04/04/enable-tap-clicking-ubuntu-20-04-login-screen/>

--

Groeten, Eric de Hont