[linux] na suspend lijkt machine te blijven werken (knipperend lampje)

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Za Sep 26 20:40:15 CEST 2020

Guus Snijders schreef op 26-09-2020 18:54:

> Klopt wel, bij suspend doe je een sleep-to- ram, een soort slaapstand.
> Bij een hibernate (sleep-to-disk) gaat de machine wel helemaal uit.
> Resume duurt ietsje langer dan bij suspend, maar gaat nog steeds snel.
>
> Mvg, Guus

Dank Guus.
Heb even gekeken (heeel even ;-) ) en dit gevonden:
"How to hibernate Ubuntu 20.04 Focal Fossa Linux Desktop "

Ga ik morgen bestuderen

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl