[linux] linux

Piet Brans brans.p op outlook.com
Wo Dec 8 18:40:14 CET 2021

Hallo Mw. Mhr,

Sinds kort heb ik een nieuwe (dell) Laptop zonder dvd poort daar is
windows op geïnstalleerd , ik wil echter naast windows Linux 20.2
installeren maar dat lukt mij in het geheel niet, ik ben daar al 2 weken
mee bezig, ik heb een boven gemiddelde kennis van computers en heb in
het verleden al met linux en ubuntu gewerkt, ik heb nooit installatie
problemen gehad, ik doe zeker iets verkeerd maar ik weet niet wat.

Ik heb het via een externe dvd geprobeerd en ook met een stik, op beide
heb ik linux 20.2 iso gedownload.

Geduld en tijd heb ik genoeg ook daar ligt het niet aan.

Mijn vragen;

Kunt u mij svp helpen aan een duidelijk stappenplan, of eventueel kan ik
een stick kopen, die zeker zelf opstart.

Met vriendelijke groet,

Piet