[linux] grote afstand ethernet overbruggen

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Za Dec 11 19:50:45 CET 2021

Aldus schreef Paul de Vries op Sat, Dec 11, 2021 at 03:10:07PM +0100:
> dank voor al jullie reacties.
>
> door gezondsheidsproblemen ligt de klus even stil maar daarna gaan we hopelijk snel verder.
>
> voor 4g ontvangst heb ik goede ervaringen gehoord over de combinatie van
> https://www.mobielverbinden.nl/teltonika-rut240-industriele-4g-router/pid=53125 <https://www.mobielverbinden.nl/teltonika-rut240-industriele-4g-router/pid=53125>
> die zouden dan op zijkant van de 3e schuur moeten met ethernet of wifi naar de 2e schuur.
> schuur3 staat vol met grote metalen landbouwmachines en die rijden over de weg tussen schuur 2 en 3.

Als ik het goed heb begrepen wil '4G' zoiets zeggen als 'mobiele telefonie' wat
betekent dat je per seconde betaalt in plaats van per maand zoals voor een Internet
abonnement.

Suc6,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.