[linux] irritant google gedrag

Derry cl3m0t op gmail.com
Wo Jan 13 23:11:47 CET 2021

On 13-01-2021 22:29, paai wrote:

> Ik heb Firefox al heel lang op alle hosts standaard op 'incognito' en
> alle cookies worden dus (hopelijk) verwijderd, iedere keer als ik de
> browser sluit. Ik heb ook met de optie al dan niet inloggen op Google
> ge"experimenteerd, maar ik kreeg er al hel snel genoeg van iedere keer
> door de login van Google te moeten gaan als ik iets op wilde zoeken.

Ik snap er niets meer van... Je krijgt dus een melding dat je in moet
loggen bij google als je in *incognito* mode naar google.nl gaat om iets
te zoeken? Heb ik overigens niet. Je gaat dan in *incognito* mode
inloggen bij Google en Google vraagt een bevestiging van jou of jij het
echt bent? Wat voor nut heeft het om het *incognito* mode te gebruiken
als je ingelogd bent bij Google?

> De suggestie een andere zoekmachine te gebruiken lijkt mijn problemen op
> te lossen, maar daarmee ben ik dus maar kort bezig :-)
>
> Paai

Derry