[linux] tweede "moet dit weten, maar weet het niet": run mk-configure, opgelost (maar niet door mijzelf)

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Jul 15 11:08:37 CEST 2021

On Thu, Jul 15, 2021 at 10:08:33AM +0200, Julien Michielsen wrote:
> [] .. knip

> De mk-configure was deel van de mediatek-driver voor een dongle.
> De reis:
> Kort geleden heb ik een dongle gekocht.
> en ook dat ik op dat doel ben aangekomen. De afgelegde route is echter onbekend.
> Ben de reisleider (ubuntu 20.4), die het contact met plaatselijke diensten verzorgde,
> en ook de route uitstippelde, zeer erkentelijk.

E-mail is ook een draak ook.

Nieuwe versie van

"Vertel waar de source vandaan komt." [0]

Groeten
Geert Stappers

[0] Dan kan die source gedownload worden.
    Dan kan "de reis" op meer plaatsen gemaakt worden.
--
Silence is hard to parse