[linux] hoe defecte paketten op mijn machine te vinden?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Mrt 26 16:39:25 CET 2021

On Fri 26 Mar 2021, Julien Michielsen wrote:

> Met de analyse van de output was ik gauw klaar: er kwam helemaal niets.  Vervolgens hoopte ik meer output te krijgen door -R toe te

Hmm dan vraag ik mij af wat ze precies bedoelen met "defecte pakketten
vast(houden)".

Zou je het zelfde nog eens kunnen proberen maar dan in het engels? Dus:

sudo env LANG=C apt-get install wine-stable winetricks winbind

(of LANG=en_US.UTF-8)

Ik ben ook benieuwd naar de output van:

apt-cache policy wine-stable winbind samba-common-bin libwbclient0 samba-libs

Paul