[linux] Welke berichten wel

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Wo Nov 10 13:06:42 CET 2021

Aldus schreef Rutger van Sleen op Wed, Nov 10, 2021 at 12:17:59PM +0100:
> On 07-11-2021 07:58, Hoe Zie Jij Dat wrote:
> *knip*

> *knip*
>
> Onderstaande is 'mijn inziens'. Waar ik 'je/jou' schrijf, bedoel ik de
> lezer van dit bericht, niet iemand specifiek.
>
> Een leefbare mailinglijst is waar je met elkaar op de inhoud bezig bent.
> Vergeet niet dat we allemaal mens zijn. Bedenk ook dat het menselijk is
> om fouten te maken. Tevens dat het soms makkelijk is om anders over te
> komen via tekst, dan wanneer je dat 'in real life' zou doen.

> In het geval dat je je stoort aan iemands (manier van) schrijven, is het
> [...]

Het voordeel van een moderator is dat de leden van de lijst zich met de
inhoud bezig kunnen houden en dat de moderator off-list in actie komt
als iemand te ver gaat, zodat we niet telkens dit soort discussies hoeven
te voeren.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.