[linux] Probleem Linux-Mint met Covid certificaat

Azem azemsom op gmail.com
Wo Okt 27 20:06:00 CEST 2021

Beste Gaston

On 27-10-2021 19:53, GVL wrote:

> Geachte,
>
> Mijn besturingssysteem op mijn laptop is : Linux Mint 20.2 Cinnamon.
>                                               : Versie : 5.0.6
>
> Ik kan het Covid certificaat niet op mijn smartphone GSM voorzien.

U kunt de coronacheck app op uw smartphone downloaden. Vervolgens logt u
in via DigiD - de voorkeur is om in te loggen via de officiële DigiD app.

Uw covid certificaat wordt dan automatisch opgehaald bij de GGD.

Voor deze procedure hoeft u uw laptop niet te gebruiken.

Graag gedaan,

Azem Somer