[linux] oproepje

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Apr 7 11:02:02 CEST 2022

Aldus schreef Ronald Blijlevens via Linux op Thu, Apr 07, 2022 at 01:35:42AM +0200:
> Aan alle leden van de NLLGG,
>
> Ik heb Linux Mint. Alles werkt, op een paar kleine issueś na, en 1 grote.
> Als ik websites op internet raadpleeg, dan klopt het nooit precies als ik
> tik wat daar staat. Zou er iemand bij mij thuis op bezoek willen komen om
> mij te leren die issues weg te werken. Diegene krijgt mijn gastvrijheid.
>
> Ik ben een brabander die in gelderland woont, Renkum. Graag een mail naar
> ronald.blijlevens op gmail.com. Alvast heel hartelijk dank.
>
> mvg
>
> Ronald Blijlevens

Geachte heer Blijlevens,

Daarvoor kunnen we u sinds kort doorverwijzen naar https://buurtlinux.nl/
Deze groep dat alles per email.

De omschrijving "Als ik websites op internet raadpleeg, dan klopt het
nooit precies als ik tik wat daar staat" is voor mij niet duidelijk.

Met afstandelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.