[linux] oproepje

Fré van Limpt fre op freedom.nl
Do Apr 7 12:02:17 CEST 2022

Beste Ronald,

Je schrijft

'Als ik websites op internet raadpleeg, dan klopt het nooit precies als ik tik wat daar staat'.
Ik vind dat een intrigerende zin. Als ik zelf een website raadpleeg overkomt het me wel eens dat ik onzin aantref. Om jouw zin te parafraseren ' ... dan klopt het nooit precies (met de verwachting die ik heb) als ik *lees* wat daar staat ' .
Die eventuele onzin tref ik aan nadat ik een zoekopdracht in de zoekbalk heb getikt.

Ik heb twee vragen:
1. wat tik jij, op welk moment en waar?
2. welke plek (in jouw zin) is 'daar' ?

Ik ben ook Brabander, woon in Noord-Holland en vind Renkum momenteel wat te ver.

Groet!