[linux] Mensen met pan-gebruikers-ervaring

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Ma Aug 8 12:25:25 CEST 2022

Op ma 8 aug. 2022 11:52 schreef Julien Michielsen via Linux <
linux op lists.nllgg.nl>:

> Ik dacht "laat ik pan weer eens installeren, en nieuws gaan lezen".
> Dat was echter gemakkelijker gedacht dan uitgevoerd.

[563, newszilla.xs4all.nl]

> Daar kwam ik echter niet verder mee: wanneer ik dat bij pan invoer krijg
> ik niets te
> zien: geen nieuwsgroepen, en geen enkel bericht.
> Iemand een hint wat ik verder nog kan doen?

Je geeft wat weinig details, maar zo te lezen krijg je geen foutmeldingen.
Dus so far, so good.

Usenet clients werken een beetje anders dan e-mail; je zult je eerst moeten
'abonneren' op je gewenste groepen.
De lijst met beschikbare groepen ophalen is onderdeel van dit proces.

Het is wat lang geleden dat ik hier mee bezig was, dus je zult zelf op zoek
moeten naar de juiste menu's, maar waarschijnlijk wijst dit zichzelf wel.

Mocht je nog vragen hebben, dan graag iets specifieker dan 'het werkt niet'
;).

Mvg, Guus Snijders