[linux] Mensen met pan-gebruikers-ervaring

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Aug 8 13:15:21 CEST 2022

On Mon 08 Aug 2022, Guus Snijders via Linux wrote:

> [563, newszilla.xs4all.nl]

Port 563 is NNTP over SSL, dus je zal ergens in pan moeten aangeven dat
SSL in gebruik is.

Je doet dit overigens wel vanuit je xs4all aansluiting? I.t.t. vroeger
toen het nog allemaal xs4all infrastructuur was, kun je nu alleen vanaf
de eigen xs4all/kpn aansluiting verbinden.

Paul