[linux] Hoe ging dat ook alweer?

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Ma Aug 8 12:35:12 CEST 2022

Aldus schreef joop gerritse via Linux op Mon, Aug 08, 2022 at 09:48:33AM +0000:
> Hoi,
>
> ik kon wekenlang inloggen met mijn mail adres en password. Dat werd
> kennelijk onthouden, en dat vond ik handig. En nu opeens gaat dat niet meer,
> en moet ik steeds mijn email adres en password opnieuw intypen. Hoe zet ik
> dat weer terug?
> Ik gebruik Firefox.

U vermeldt er niet bij waar u wilt inloggen.

We vermoeden dat het gaat om een website. Die maakt waarschijnlijk gebruik
van cookies om u te identificeren.

Koekjes vinden we in heel Europa en het Midden-Oosten. De Hollanders
introduceerden ze in Nieuw Amsterdam, waar het woord werd verengelst,
zoals 'koolsla' veranderde in 'coleslaw' en 'Sinter Claes' in 'Santa Claus'.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth