[linux] Mensen met pan-gebruikers-ervaring

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Ma Aug 8 19:53:13 CEST 2022

> Niet doen! Grafische interface is onbruikbaar!
Dat pan niet werkte zoals het in het verleden deed had ik al gezien.  Ben nu voornemens

thunderbird te gebruiken.  Ook dat gaat niet vanzelf: ben nog aan het uitzoeken hoe thb

aan de gang te krijgen (en hoe ermee te werken) onder linux/Ubuntu.  Xs4all heeft er wel

een paar regels aan gewijd, maar natuurlijk alleen voor Windows en de Mac.

mvg

Julien