[linux] Apache werkt niet naar behoren.

Nico Berg nico op familieberg.name
Wo Jan 19 21:48:57 CET 2022

Ik heb nu nog maar 1 config file over gehouden. Die verwijst naar
/var/www/struc, alle andere config bestanden (vhosts) weg gehaald.
Apache blijft gewoon stug uit /var/www/html putten.
Hoe kan dit? In httpd.conf staat ook geen verwijzing naar /var/www/html.
Kortom /var/www/html zou volledig onbekend moeten zijn voor apache
maar......

N Berg