[linux] Apache werkt niet naar behoren.

Nico Berg nico op familieberg.name
Di Jan 25 14:52:01 CET 2022

Beste mensen, deze configuratie is in orde nu.

De fout was dat ik begon met <VirtualHost www.volledigenaam.nl:80>, op
zich zou je zeggen dat dit wel kan maar niet wanneer er meerdere url's
naar apache verwijzen en je de lijst met virtual hosts laat beginnen met
een default configuratie die heeft <VirtualHost *:80> want die vangt dan
alles af. Was een goede les voor me. En voor anderen die dit lezen.

Bedankt voor alle hulp, Pit