[linux] Clickable link in PDF

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Ma Jul 11 13:22:36 CEST 2022

Aldus schreef Geert Stappers via Linux op Mon, Jul 11, 2022 at 11:02:33AM +0200:

> [0] Het blijft wennen om een bestaand woord een extra betekenis te geven.
>     (eigenlijk vind ik het een ongelukkige naam)

Lees nummer 1 er maar op na: daar staat als naam "NLLGG Nieuwsbrief" en een
oproep aan de leden om een nieuwe naam te bedenken. Daar kwamen 0 reacties op.

> [3] Het kan zijn dat een andere PFD-reader wel doet wat ik verwacht,
>     het kan zijn dat de PDF niet de noodzakelijke meta-data heeft.

Het Comité Actieve Leden vond dat het blad vanaf een niet nader gespecificeerd
beeldscherm gelezen zou moeten kunnen worden en de Penningmeester vond dat het
te duur zou worden om het blad te laten drukken en per post toe te zenden.
Daarmee hebben we nog geen oplossing voor doven en blinden.

De RedactieCommissie is daarom op zoek naar iemand die in staat is om informatie
op een beeldscherm te presenteren voor de functie van Eindredacteur. Maar die
zou ook aan de slag kunnen bij de websiteredactie of de communicatiecommissie.
Er zijn ook vacatures voor redacteur, tekstschrijver, tekenaar, en fotograaf.

Misschien is PowerPoint geschikter dan PDF.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.