[linux] oude Word Perfect bestanden opfrissen / Re: Hoe deed je dat ook alweer met MSDOS op een virtuele disk?

joop gerritse jjge op posteo.de
Wo Jun 1 17:13:47 CEST 2022

On 01.06.2022 16:53, Guus Snijders via Linux wrote:
> [...]

Was ik ook niet van plan. Een oude wp.exe heb ik nog wel. Dat is in
feite alles wat ik nodig heb. Als ik DOS in een of andere vorm draaiend
kan krijgen...

Freedos zou wel eens kunnen wezen wat ik me eigenlijk al die tijd
probeer te herinneren.

dosemu of dosbox is mss ook een goede manier. Daar moet ik nog even mee
stoeien...