[linux] rip een non-UDF dvd

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Mrt 18 17:28:29 CET 2022

On 18-03-2022 15:48, Paul Slootman via Linux wrote:

> Met mplayer kun je met 'v' (tijdens afspelen) onderiteling aan- en
> uitzetten. Heb je dat ook geprobeerd?
>
> Ook kan het zijn dat sommige meta informatie over een stream niet
> beschikbaar is als de conversie niet klaar is.
>

> Paul

Aha... met 'j' kun je tijdens afspelen van mplayer door verschillende
subtitles heen switchen. Kwam ik opeens Deens tegen. Van daaruit
terugredenerend heb ik uit de lijst beschikbare talen alles wat ik niet
kon lezen eruit gewipt en toen werden opeens de engelse subtitles die ik
wilde hebben toegevoegd.

Waarom?

Niemand die het weet.

Straks even naar de TV sjokken om te kijken of die het ook accepteert.

Paai