[linux] rip een non-UDF dvd

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr Mrt 18 18:50:47 CET 2022

On Fri, Mar 18, 2022 at 05:28:29PM +0100, paai via Linux wrote:

> Aha... met 'j' kun je tijdens afspelen van mplayer door verschillende
> subtitles heen switchen. Kwam ik opeens Deens tegen. Van daaruit
> terugredenerend heb ik uit de lijst beschikbare talen alles wat ik niet kon
> lezen eruit gewipt en toen werden opeens de engelse subtitles die ik wilde
> hebben toegevoegd.

Wat werd er met `mplayer` afgespeeld?

Waar werden de "onleesbare talen" uitgewipt?

Waar werden engelse subtitles toegevoegd?

Context van die vragen is

Ik probeer namelijk voor te stellen hoe na 'burn into video'
het nog mogelijk is door verschillende ondertitels heen te switchen.
Hoe er dan nog iets uit gewipt kan worden.

> Waarom?
>
> Niemand die het weet.

Antwoord zou gevonden kunnen worden
in vertellen wat er ter plekke gebeurd.
[0]

> Straks even naar de TV sjokken om te kijken of die het ook accepteert.

Spannend.
Verzoek: Vertel bij de terugmelding
wat er allemaal tussen TV en computer zit.

> Paai

Groeten
Geert Stappers

Voetnoot [0]
Kies tussen
of een gesamenlijk uitdaging (een zo goed mogelijke probleem omschrijving)
of een eigen probleem wat je zelf oplost (en de ML niet mee lastig valt)
--
Silence is hard to parse