[linux] https://www.xs4all.nl/eigenmailserver/

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo mei 4 21:39:09 CEST 2022

On Wed 04 May 2022, Mike Jonkmans via Linux wrote:

> Misschien zijn deze wat voor je:
> 	https://coloclue.net/
> 	https://soleus.nu/home/

De laatste lijkt ook bij coloclue te draaien, en beiden lijken mij meer
geschikt voor de hobbyist; die zou ook geen server bij xs4all geplaatst
hebben (dan praat je al snel over 100,- excl. BTW per maand).

En coloclue zit (net als xs4all) in Amsterdam, niet naast de deur als je
in Almelo woont. Gelukkig zijn er in Hengelo ook mogelijkheden.

Anders was ik misschien naar serverius.net gegaan.

Paul