[linux] Blog software php

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Vr Okt 7 10:57:04 CEST 2022

Aldus schreef Nico Berg op Thu, Oct 06, 2022 at 08:50:26PM +0200:
> Onderstaande pakketten zijn bekend maar tevens afgevallen omdat ze nogal
> zwaar zijn. Het zijn cms pakketten en ik zoek alleen de blog functie ervan.
>
> Nico

Zoals ik al schreef, dan moet je en detail opschrijven wat het script moet
dan en als we niets kennen dat daaraan voldoet, dan moeten we een werkgroep
vormen om het te maken.

Wat is een 'blog' precies?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.