[linux] [stamtafel] Evenementen op NLLGG website

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Okt 26 19:35:32 CEST 2022

On Wed, Oct 26, 2022 at 04:46:55PM +0200, Azem via stamtafel wrote:
> Hoi allen,
>
> Ik heb de evenementen-kalender op de website weer bijgewerkt. Er zijn de
> komende tijd in heel Nederland weer veel activiteiten op het gebied van FOSS
> maar ook digitale, privacy en repair cafés. Zie:
>
> https://nllgg.nl/evenementen

Goed bezig!  Ja, dat is een compliment.

> Ken jij nog een leuk FOSS evenement? Laat het rustig weten.

Oh, dan durf ik wel te vertellen dat de DBLUG, Den Bosch Linux User
Group, bijeenkomst op woensdag 2 november is. De evenementkalender
had zojuist nog 1 november, dat is een dinsdag. DBLUG komt eerste
woensdag van de maand bij elkaar.

En nog een (mogelijke) aanvulling:  Maak twee entries voor de
Debian Bug Squash Party, dus voor beide dagen. Nu is er 1 vermelding
en als je goed leest, dan is pas te zien er ook een tweede dag is.
Alleen op zondag komen is ook prima.

( In de categorie:  We troosten ons met de gedachte, bij de loodgieters
lekken de kranen. )   De NLLGG bijeenkomst ontbreekt.  Algoritme is
derde zaterdag van oneven maand.  19 November is de volgende.

> Met vriendelijke groet,
>
> Azem Somer

Groeten
Geert Stappers

P.S.
Het zou kunnen dat je dit bericht vier keer krijgt.   :-/
--
Silence is hard to parse