[linux] [stamtafel] Evenementen op NLLGG website

Azem azemsom op gmail.com
Wo Okt 26 21:59:46 CEST 2022

On 26-10-2022 19:35, Geert Stappers via Linux wrote:

> Goed bezig!  Ja, dat is een compliment.
Dank je wel.

> Oh, dan durf ik wel te vertellen dat de DBLUG, Den Bosch Linux User
> Group, bijeenkomst op woensdag 2 november is. De evenementkalender
> had zojuist nog 1 november, dat is een dinsdag. DBLUG komt eerste
> woensdag van de maand bij elkaar.
Mijn fout, ik heb het aangepast.

> En nog een (mogelijke) aanvulling:  Maak twee entries voor de
> Debian Bug Squash Party, dus voor beide dagen. Nu is er 1 vermelding
> en als je goed leest, dan is pas te zien er ook een tweede dag is.
> Alleen op zondag komen is ook prima.
Goed punt. Ik heb dit evenement opgesplitst.

> ( In de categorie:  We troosten ons met de gedachte, bij de loodgieters
> lekken de kranen. )   De NLLGG bijeenkomst ontbreekt.  Algoritme is
> derde zaterdag van oneven maand.  19 November is de volgende.
Mijn opvatting was dat dit vooral voor externe evenementen bedoeld
is/was. Maar ik heb de landelijke bijeenkomst er volledigheidshalve
toegevoegd.

Ik heb hem maar 1 keer ontvangen.