[linux] dynamische ip-adressen in Duitsland

Geert-Jan gj op wyna.nl
Za Sep 17 22:03:19 CEST 2022

in een ver verleden heb ik  https://zonomi.com/ wel eens gebruikt. Je kan ook kijken naar
https://www.securepoint.de/en/products/utm-firewalls/securepoint-dyndns.html of https://www.noip.com/remote-access
Mocht je toevallig een Fritzbox hebben kan het ook met een MyFritz account.

Geert-Jan

--
Groeten, Geert-Jan