[linux] dynamische ip-adressen in Duitsland

Derry cl3m0t op gmail.com
Zo Sep 18 16:00:09 CEST 2022

On 18-09-2022 08:52, Hans Paijmans via Linux wrote:

> Klinkt goed. Maar 'go'? Geen idee aan welk eind van de kluwen ik moet
> gaan trekken om een executable te maken. En de discussie geeft de indruk
> dat het niet (meer) werkt, in ieder geval niet meer onderhouden wordt.

https://github.com/jlentink/go-transip-dyndns
https://godje.nl/code/transip

Beide werken met de nieuwe REST-API van TransIP

Het voordeel van deze oplossing is dat je geen DynDNS(provider) nodig hebt.

Derry