[linux] Kan toetsenbord niet vinden druk op f? (Was: Wat is er fout in dit bash-script?)

Eric de Hont edehont op xs4all.nl
Do Sep 29 13:48:24 CEST 2022

Op 29-09-2022 om 13:10 schreef André Markwat via Linux:
> Mijn Pc start op met de melding;" Kan toetsenbord niet vinden druk op
> f?. Maar er gebeurt niets. Wel dat ie gewoon verder gaat met opstarten
> van Linux. Wat kan ik doen om deze melding te omzeilen. Bv dank.

1 Waarom stel je deze vraag in een conversatie over een bash-script? Het
is handiger om een nieuw onderwerp te beginnen in plaats van mee te
liften op een andere discussie.

2 Kan je aangeven waarom je denkt dat de foutmelding iets met Linux te
maken heeft?

Bedankt.

Eric