[linux] Was: disk weer op orde, check

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Di Apr 25 14:31:09 CEST 2023

Aldus schreef Geert Stappers op Mon, Apr 24, 2023 at 10:19:21PM +0200:

> [...]
> Daniel is echter erg hard bezig om twijfel daarover weg te nemen.
>
> En de voorzichtige waarschuwing:
>
>   Als het een check was, dan weet de hofnar dat vandaag
>   zijn bericht doorgestuurd werd.
>
> Helemaal fout is de "hij moet weg"

> Eigenlijk ben ik wel klaar met de houding van
>
>   Ik ben Daniel en weet niet wanneer mijn mond te houden.
>
> Voor mij ie is de dorpsgek. Die laat je leven,
> wel ga je er met een boog omheen.
>
> Wat mij betreft gaat ie verder als hofnar.
>
> Ding waar ik wat meer moeite mee heb,
> is het effect op de leefbaarheid van de mailinglist.

De mailing lijst wordt minder prettig door de ruis van Dhr. Stappers.

> Hoe het voor mij verder gaat:
>
>  * Niet al te druk over maken
>  * Aan kijken in hoeverre Daniel zich aan
>    wil houden.

Ik doe altijd mijn best om vriendelijk en zakelijk te blijven, maar
Stappers is consequent grof en beledigend. Er zijn grenzen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth