[linux] Was: disk weer op orde, check

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Zo Apr 23 16:57:27 CEST 2023

Aldus schreef Geert Stappers via Linux op Fri, Apr 21, 2023 at 11:10:32PM +0200:

> Ja, en?  Als in: "Wat verwacht je?"

> Er zijn zelfs reacties geweest op het bericht.
> Het "archief", https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2023-April/thread.html
> heeft er weet van.
>

> Terug naar "bericht gekregen?":
>
> Ja, dat is wel een interestante vraag.  En een vreemde vraag.
> Antwoorden die je terugkrijgt vertellen alleen maar het succes.
> Wat je echt wilt weten is of er wat verbetert moet worden,
> of wat er aan hindernissen weggehaald moet worden.

> Aanname / uitgangspunt:  Het is een oprechte vraag.
> [...]

Beste NLLGG,

Citerend uit het bericht van de Secretaris NLLGG van 28 december 2019:

Om de leden in de
gelegenheid te stellen richting te geven aan de ontwikkeling van de
NLLGG legt het bestuur de missie voor aan de leden. De missie die het
bestuur heeft geformuleerd luidt:

Linux en vrije software zijn symbool van belangeloos samenwerken en
kennis delen. Dat is waar de NLLGG voor staat. De NLLGG sluit niemand
uit. Van leden wordt gevraagd om open, eerlijk, hulpvaardig en
respectvol met elkaar om te gaan. Zo creëren we samen een veilige
community. De vrijheden en voordelen die de vrije software en open
standaarden bieden, motiveren de NLLGG. De leden maken samen de NLLGG.
Het is de gezamenlijke wens om hulp, samenwerking, kennisdeling en
promotie van Linux, vrije software en open standaarden, dat ons
bestaansrecht geeft.

Constaterend dat Dhr. Stappers voor de derde keer grensoverschrijdend
gedrag vertoont en geen bereidheid toont om zich te beteren roep ik de
leden en het bestuur van de NLLGG op om voor hem een functie elders te
zoeken.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth