[linux] ssh naar vm freeze

Paul de Vries pdv op parvis.nl
Di Apr 25 13:09:59 CEST 2023

op de host heb ik gezocht naar libvirtd, selinux, en meer, en niets gevonden.
ik heb 4 guests (2x fedora 37, 1x centos7, 1x alma8) die allemaal hetzelfde probleem hebben dus ik denk dat het op de host zit.
in guests logs kan ik ook niets vinden.

toevoeging op melding:

ssh user op guest en dan op guest find / -> freeze
ssh user op guest find / -> geen freeze