[linux] Banken en apps

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr Aug 11 12:54:50 CEST 2023

Subject: Re: [linux] "Internet" bankieren voortgangsbericht

On Fri, Aug 11, 2023 at 12:41:32PM +0200, Harry Harmsen wrote:
> Uiteraard benieuwd om welke bank het gaat

Hoeveel respect banken voor Internet hebben, gaan ze zelf vertellen.

Wat ik zie, zijn hulpeloze banken die van alles weggeven aan techreuzen.
En ik zie soms ook dat het minder triest is. Dat banken nog wel
wat zelf voor elkaar krijgen.

> en waarom je niet met een app kunt/wilt werken.

Er zijn heel veel applicaties waarmee ik kan en wil werken.
En die apps heb ik zelf uitgezocht, heel soms ook zelf geschreven.
Vandaar dat ik het zo belangrijk vind dat source code beschikbaar is.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse