[linux] "Internet" bankieren voortgangsbericht

Patrick Spek p.spek op tyil.nl
Ma Aug 14 10:22:23 CEST 2023

On 11-08-2023 12:41, harry.harmsen--- via Linux wrote:
> Uiteraard benieuwd om welke bank het gaat en waarom je niet met een app
> kunt/wilt werken.

Ik maak zomaar de aanname dat het een proprietaire app is, gezien ik nog
geen bank ben tegengekomen die een free en open source app aanbied. Vaak
gebruiken die apps dan ook nog eens extra Google services die je _moet_
toestaan om allerande gegevens in te zien.

Ik vind het zorwekkend dat er mensen zijn die deze wanpraktijken goedkeuren.