[linux] "Internet" bankieren voortgangsbericht

Joost van Baal-Ilić joostvb-nllgg op mdcc.cx
Ma Aug 14 10:32:15 CEST 2023

Hoi,

[debian van cc-lijst gedropt.]

On Fri, Aug 11, 2023 at 12:41:32PM +0200, harry.harmsen--- via Linux wrote:
> Uiteraard benieuwd om welke bank het gaat en waarom je niet met een app
> kunt/wilt werken.

FYI/FWIW: Ik ben al jaren tevreden met mijn rekening bij de Triodos bank.  Ik
gebruik geen smartphone; ik doe mn bankzaken gewoon met Firefox op Debian
GNU/Linux.

En ik heb een klein apparaatje van de bank gekregen waarop ik codes kan
intypen, en dat codes teruggeeft die ik in mn browser invul.

Groeten,

Joost