[linux] kan mp3-speler vereisten hebben?

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Za Jul 8 09:36:53 CEST 2023

Aldus schreef Julien Michielsen via Linux op Sat, Jul 08, 2023 at 09:09:45AM +0200:
>    Een tijd geleden heb ik een mp3-speler gekregen.  Ik dacht "zal wel
>    eenvoudig
>    zijn, cd naar geheugenkaart kopiëren en afpelen".  Zo gemakkelijk lijkt
>    het echter
>    niet te zijn.  Ik nam een cd, converteerde de muziekbestanden naar mp3, en
>    zette
>    die op een sd-kaart.  De speler lijkt die files echter niet te zien, en ik
>    kan die muziek niet afspelen.
>
>    Heeft iemand een idee of ik nog een activiteit uit moet voeren?
>    De mp3-speler is een difrence Mp1820BT
>    Alvast bedankt.
> [...]

Beste Julien,

Die MP3-speler klinkt als een stuk hardware. Als je beschikt over een
multimedia PC met Linux, dan zou je kunnen proberen om die bestanden
af te spelen met een programma dat voor MP3-speler speelt. Of gatesbetere
met Windows.

Suc6,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.