[linux] update ongedaan maken

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Vr Jun 7 13:00:02 CEST 2024

Hoi Annelies,

Met de beperkte informatie lijkt het erop dat je gebruikers sessie een probleem heeft. Immers gaat het scherm pas op zwart als het bureaublad moet verschijnen.
Blijkbaar heeft Mint een applicatie om terug te rollen, time shift. Maar dan moet je wel iets kunnen doen...
Kun je eens kijken of je met control+alt+F2 (of een ander nummer) in een zwart scherm terecht komt waarbij je in moet loggen?
Dat zou je dan kunnen gebruiken om in de logs te zoeken wat er fout gaat. Of wellicht time shift vanaf de commandline gebruiken.

Ik ken die applicatie echter zelf niet, omdat ik op standaard Ubuntu zit.

Vriendelijke groet,

Willem Ligtenberg