[linux] update ongedaan maken

Annelies Kraaiveld a.kraaiveld op proton.me
Vr Jun 7 13:13:40 CEST 2024

Verzonden met Proton Mail beveiligde e-mail.

Op vrijdag 7 juni 2024 om 13:00 schreef Willem Ligtenberg via Linux <linux op lists.nllgg.nl>:

> Hoi Annelies,
>
> Met de beperkte informatie lijkt het erop dat je gebruikers sessie een probleem heeft. Immers gaat het scherm pas op zwart als het bureaublad moet verschijnen.
> Blijkbaar heeft Mint een applicatie om terug te rollen, time shift. Maar dan moet je wel iets kunnen doen...
> Kun je eens kijken of je met control+alt+F2 (of een ander nummer) in een zwart scherm terecht komt waarbij je in moet loggen?
> Dat zou je dan kunnen gebruiken om in de logs te zoeken wat er fout gaat. Of wellicht time shift vanaf de commandline gebruiken.

> [...]

dank Willem, ik heb het geprobeerd maar er gebeurt niets. Ik ben digibeet en het gaat me boven mijn pet. Linux is misschien alleen weggelegd voor IT-experts.
Zou een compleet nieuwe installatie van Linux een oplossing zijn?