[linux] vorige kernel werkt wel

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Jun 11 22:29:04 CEST 2024

On Mon, Jun 10, 2024 at 12:06:28PM +0000, Annelies Kraaiveld wrote:

> Het instellen van de op-één-na-laatste kernel als standaard zou een
> tijdelijke oplossing zijn. Hoe lang is tijdelijk?

Ja.

Wat Derry schreef:
> [...]

Die kans is te vergroten door informatie aan te leveren over
wat er wel en niet werkt. Als het meezit is dat al gebeurd.
Het kan ook zijn iedereen vindt dat iemand anders het maar moet doen.

> De linken die ik kreeg naar Timeshift en LuckyBackup: Basis heb ik
> gelezen, maar ....

Gewoon vragen in verse e-mail (en dan zien hoe goed de vraag was)

> Alvast dank voor jullie antwoorden!

Het eerdere bericht met "opgelost door iemand zonder vrees"
vond ik een veel betere dank-je-wel.

> Met vriendelijke groet,
> Annelies Kraaiveld

Groeten