[linux] update ongedaan maken

Annelies Kraaiveld a.kraaiveld op proton.me
Ma Jun 10 14:06:28 CEST 2024

Beste Derry, Daniël en Mike en andere gebruikers,

Na de weersvooruitzichten nogmaals te hebben gecontroleerd bleek het weerbeeld volledig gekanteld en ik heb besloten mijn kampeerspullen weer op te ruimen.

Daarom kom ik terug op verschillende adviezen van afgelopen weekend met twee vragen:
1) het instellen van de op-één-na-laatste kernel als standaard zou een tijdelijke oplossing zijn. Hoe lang is tijdelijk?

De linken die ik kreeg naar Timeshift en LuckyBackup: Basis heb ik gelezen, maar helaas ben ik te digibeet-dom om daar iets mee te kunnen. Vandaar mijn tweede en laatste vraag:
2) afgelopen zaterdag was er een Open Source dag in De Bilt, maar ik kon door mijn vakantieplannen niet komen. Wanneer is de volgende Open Source dag en waar, zodat ik met mijn harde schijf onder mijn arm jullie rechtstreeks om hulp kan vragen om één en ander te normaliseren, die Timeshift in te stellen als ook een backup voor mijn persoonlijke data?

Alvast dank voor jullie antwoorden!

Met vriendelijke groet,

Annelies Kraaiveld

Verzonden met Proton Mail beveiligde e-mail.