[linux] Re: subtitles toevoegen met mplayer of mencoder

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Apr 3 19:04:28 CEST 2005

Hugo van der Kooij wrote:

> Wat is je verwachting hier? Wil je DVD compatible formaat? Dan moet je je
> houden aan de daarvoor geldende standaarden.

Ik wil eigenlijk een algemeen format dat vervolgens zo eenvoudig
mogelijk naar hetzij DVD, hetzij CD kan worden geconverteerd.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI