[linux] Re: subtitles toevoegen met mplayer of mencoder

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Apr 3 20:55:16 CEST 2005

Peter Vollebregt wrote:

> Probeer eens of je met kavi2svcd hieruit kan komen.
> http://www.cornelinux.de/web/linux/kavi2svcd/index.html

Nah, geen subtitles...

Ik zie een goede film op mijn Linux-scherm als ik mplayer gebruik.
Hoe moeilijk kan het nou zijn om die film niet op het scherm te tonen,
maar inclusief subtitels naar een of ander avi- of mpg-bestand te
schrijven...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI