[linux] Hoe te zorgen dat bij xmms ook andere geluiden kunnen worden afgespeeld

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Zo Apr 10 15:29:26 CEST 2005

Als ik met xmms bijvoorbeeld mp3 bestanden afspeel. Dan kunnen andere
programma's geen geluiden meer afspelen. Bijvoorbeeld: als xmms een mp3
bestand afspeelt en er op Gaim een bericht binnenkomt, dan hoor ik dit
pas als xmms klaar is met het afspelen van het bestand. Is er een manier
om te zorgen dat ik dit wel meteen hoor?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>