[linux] Re: Hoe te zorgen dat bij xmms ook andere geluiden kunnen worden afgespeeld

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Zo Apr 10 17:31:34 CEST 2005

Op zo, 10-04-2005 te 16:31 +0200, schreef Harmen Schaap:

> Afhakelijk wat je gebruikt. Bij mij draait KDE met ARTS. Als je dan in XMMS
> ook de ARTS output kiets, dan zou dat allemaal moeten werken. Heb je echter
> bv DE OSS als output, dan gebruik je 2 verschillenden, en gaan ze elkaar
> blokken. Zelf gebruik ik trouwens Amarok ipv XMMS, maar dat terzijde.

In Gaim kan ik enkel kiezen voor automatisch, ESD en Arts. En alleen met
automatisch krijg ik geluid.
xmms kent enkel crossfade, alsa, arts, automatisch, esound, oss en
sndstretch, maar geen ervan werkt samen met Gaim.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>