[linux] Re: Computervergunning WAS: aangifte doen?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Zo Jul 3 22:55:57 CEST 2005

Hans Paijmans wrote:

>Als advocaat van de duivel wil ik aanvoeren dat je op school ook
>geen auto- of zwemles krijgt.

Ik ben nog van de generatie die schoolzwemmen kreeg. Voor autorijles
was ik toen te jong. Maar daar hebben ze tegenwoordig het leger weer
voor. Nu de dienstplicht afgeschaft is lokken ze mensen met gratis
rijles.

>Afgezien daarvan - ik ben ervan overtuigd dat het leren omgaan met PC's
>op school thuishoort.

Ben ik met je eens. Dat is ondertussen een basisvaardigheid in deze
maatschappij.

>En als onze scholen zich op grote schaal laten belazeren door zich
>de Microsoft-infrastuctuur op te laten dringen, dan wordt het tijd
>dat er een paar ministers van Onderwijs voor hun ministerie aan de
>zich daar bevindende lantaarnpalen worden opgehangen.

Gezien de recente vrijage van Van der Hoeven met christenfundamentalisten
lijkt me dat er urgenter zaken zijn om haar op af te rekenen.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html