[linux] Re: Toshiba Satellite Pro en infrarood

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Jun 3 14:21:54 CEST 2005

Op vr, 03-06-2005 te 11:30 +0200, schreef Paul Slootman:

> Dat is vaak gerelateerd aan de een of andere acpi / apic / apm
> instelling. Ik had daar iig. geen last van met mijn SP.

Dat is interessant, mij was namelijk verteld dat alle Toshiba notebooks
dat probleem hadden. Het is niet heel urgent -zo vaak hoef je Linux niet
te rebooten-, maar weet je waar het aan ligt en hoe het is op te lossen?

> Gewoon zo'n insteekkaart? Op werk hebben we diverse GSM/GPRS en
> UMTS/GPRS kaarten van KPN en vodafone, maar die zijn allemaal aan de
> praat te krijgen.

Ik heb het geprobeerd met een kaart van Vodaphone. Werkte prima op een
IBM Thinkpad, maar niet op mijn Toshiba. :'(

> Destijds kreeg ik IRDA alleen goed onder windows werkend...
> (heb nu een IBM, nadat m'n Satellite Pro gejat was na inbraak, en
> Toshiba geen 1600x1200 schermen meer had).

Heb vandaag te horen gekregen dat infrarood sowieso onder Linux tegen
kan vallen. Bluetooth is beter. Maar ja, nog mijn computer, nog mijn GSM
ondersteunen dat.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>